آشنايي با فيلترهاي دستگاه تصفيه آبRO

آشنايي با فيلترهاي دستگاه تصفيه آب تصفيه RO

آشنايي با فيلترهاي دستگاه تصفيه آبRO   در حالي كه جريان توسط صفحات اسپيسر بر اساس صفحات پشتيباني كننده غشا در طرح اصلي انجام مي شود.  چطور بهترين دستگاه تصفيه آب انتخاب كنيم؟  ، طراحي DDS نسل دوم صفحات فاصله را از بين مي برد و اجازه مي دهد شكل يون كانال غشا از صفحات پشتيباني همسايه باشد ،

چطور بهترين دستگاه تصفيه آب انتخاب كنيم؟

اين طراحي نسل دوم به مخزن تحت فشار نيازي ندارد زيرا هر غشا individ به صورت جداگانه توسط صفحات جداكننده مجاور مهر و موم شده است.  با اين حال ، اين ماژول ها در معرض رسوب گذاري هستند ، تميز كردن و تعويض آنها دشوار است و متعاقباً نيز نسبتاً پرهزينه هستند. ماژول هاي توبولار ماژول لوله اي ، شكل 6 ، ساده ترين طراحي در بين تمام ماژول هاي مورد استفاده در اسمز معكوس است و اولين مدول تجاري فعلي است كه توليد شده است (Kellar 1979). غشا into وارد شده يا روي سطح يك لوله متخلخل كه براي مقاومت در برابر فشارهاي كاري بالا طراحي شده است ، پوشانده مي شود. آب تغذيه تحت فشار به يك انتهاي لوله وارد شده و از لوله عبور مي كند در حالي كه آب محصول به صورت راديال از غشا نفوذ مي كند.

اسكن لوله به صورت مرتب شده است.  صفحه اول و پيكربندي قاب  پيكربندي صفحه و قاب نسل دوم  صفحه و پيكربندي قاب (الف) نسل اول و (ب) طراحي نسل دوم (نيلزن و همكاران 1980).  صفحه دوم و پيكربندي قاب (OWRT 1979).  چند لوله به طور معمول به صورت سري يا موازي متصل مي شوند و عنصر ماژول لوله اي را تشكيل مي دهند (OWRT 1979).  سري يا موازي ماژول لوله اي در طي دهه 1960 در يونهاي كاربردي مانند جداسازي هاي شيميايي و فرآورده هاي غذايي و دارويي نسبتاً موفق بود. مزاياي طرح لوله اي مربوط به توانايي آن در تصفيه آب هاي خوراكي بسيار كدورت و سهولت تميز كردن آن به صورت مايع يا مكانيكي است (OWRT 1979). 

منبع مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.